Næste bestyrelsesmøde

9. dec. 2024

Seneste/næste medlemsmøde:

27. februar 2024
Næste: 27. februar 2025

Seneste/næste
Generalforsamling
:

30. april 2024
Næste: 30. april 2025

Tweets fra @tunekabelnet

Fælles forbrug

Din IP-adresse er 3.145.163.138. Du er dermed ikke på nettet via Tune Kabelnets Internet lige nu, og du indgår ikke i det fælles forbrug

Artikelindeks

Fejlmelding Internet & Support

Udfyld  online-formularen HER

Du kan også ringe til 4613 6343 eller sende en e-mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Bestyrelsen i Tune Kabelnet har ikke resourcer eller tid til at fungere som IT-support afdeling i almindelighed.

Læs dog nedenstående igennem for at se, om du selv kan løse dine problemer inden du kontakter os.

Din internetforbindelse virker ikke

  • Virker dit TV-signal fra TKN? Hvis fjernsynsignalet ikke er OK, så
    • tjek om kablerne er tilsluttet korrekt (f.eks. at de ikke er vippet ud medens man kom forbi med støvsugeren).
    • tjek om du har en lokal antenneforstærker, som svigter
    • Hvis tv-signalet er ok, så kan en antenneforstærker fortsat godt svigte, nemlig kun i returvejen. En del antenneforstærkere kan brænde af i returvejs-delen hvis der har været "chok" i lysnetforsyningen = kraftige udsving i lysnetstabiliteten. Hvis f.eks. dit HPFI-relæ har knaldet, så kan det være et tegn herpå.
  • Stikledning har måske fejl - tag kontakt til os.
  • Genstart routeren: (tag strømmen helt fra den), vent lidt, og sæt strømmen til igen for at se om routeren kommer op af sig selv.
  • Sluk helt for din PC og genstart PC.
  • Er kablet ind i routeren skruet ordentligt fast? Det må ikke kunne løsnes med fingrene. Det gælder i begge ender !
  • Er kablet ind i routeren bøjet eller knækket?
  • Er din PC/Mac fri for virus og spyware og har du kørt alle opdateringer på den?

    Det kan også være, at din router er gået i stykker. (Ved lynnedslag kan routeren - ligesom alt andet udstyr - også været gået i stykker). 

Mail-problem

Læs om opsætning af mail-konto HER.

Prøv logge ind på https://webmail.tunenet.dk med din email-adresse (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) og adgangskode.
Virker det via webmail, så er der ikke noget galt med din mailkonto som sådan, men må der være noget galt i din mailkonto-opsætning i f.eks. Outlook.

Du har glemt din adgangskode til e-mail konto/konti der ender på @tunenet.dk

  • Du logger ind på mit.tunenet.dk og ændrer den selv. Du logger ind med dit medlemsnr og adgangskode til selvbetjeningen (som sikkert ikke er den samme som til din mail). Har du glemt adgangskoden til selvbetjeningen, kan du få den tilsendt på SMS - se hvordan ved at gå til selvbetjeningen
  • Så hvis du har glemt din adgangskode til din e-mail, så går du bare ind og ændrer den til noget andet på den måde. 

Du har problemer med e-mail adresser der ender på @tune.dk

  • Vi kan ikke hjælpe med @tune.dk adresser. Du bedes henvende dig til din mail-udbyder Info-Tune på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tune Kabelnet
Tunehøj 22, 4030 Tune
kabelnet@tunenet.dk
Tlf. 4613 6343 
(Aflyttes flere gange dagligt)

Giro: 8 17 69 73
Bank: 4440 - 8 17 69 73
PBS nr. 03889688, 
Deb.gr. 00001 + medlemsnr
CVR: 12492677

twitter nyhed2

Hastenyheder tweetes.

Følg @tunekabelnet