Afbrydelse af Byagerparken nordlige del lørdag 20. juni kl. 13.15
- På grund af påkørsel af et forsyningsskab ved Byagerparken i dag kl. 13.15 er den nordlige del af Byagerparken uden signal. Det gælder også Internet. Tekniker er tilkaldt og det forventes løst i løbet af eftermiddagen.


