00-TKN 01-HD barn-tv egypt fjernbetening golf internet intranet ip-telefoni soccer webmail

Tweets fra @tunekabelnet

Fælles forbrug

Din IP-adresse er 34.236.245.255. Du er dermed ikke på nettet via Tune Kabelnets Internet lige nu, og du indgår ikke i det fælles forbrug

Generalforsamling 2020 — vi har endnu engang udskudt

GF 2020 var planlagt afholdt torsdag 30. april 2020 i Menighedscentret i Tunecentret (Tune Center 17). kl 19.00 - 21.00

Pga Corona-krisen og forbud mod forsamlinger > 10 personer, har bestyrelsen besluttet den udskudt indtil tidligst 1 måned efter at dette forbud er løftet så meget, at vi kan forsamles op til 100, og samtidigt, at vi dog ikke vil afholde den i sommerferieperioden. Vi har på bestyrelsesmødet i oktober valgt at udskyde indtil videre.

For at få økonomien til at hænge sammen, så har vi reguleret vi priserne pr 1.7.2020 med de satser, der er i det forslag til takstblad, vi fremviste på medlemsmødet 27.2.2020. Dette er lagt op som foreløbigt takstblad, se her.

Men det er så bare fortsat at betragte som a conto-opkrævninger, idet der sker en endelig efterregulering, så snart en ordinær generalforsamling kan træffe beslutning om budget og takstblad.

Det giver stigninger på TV-pakker, og sænkning af prisen på 200 Mbit Internet tilbage til 125 kr / md.

Dagsorden iflg. vedtægterne §5

TKN gf 20190430 2
Fra GF 2019. Foto: © Tage Lauritsen

Som medlem kan du få tilsendt indkaldelsen pr mail, inklusive regnskab og stillede forslag, hvis vi har din mail-adresse.
klik her for at gå til selvbetjeningen og indberette din kontakt mail-adresse og kontakt mobil nummer

Tilbud internet

Opgradér din router !

Mere end 6 år gamle routere kan udskiftes til halv pris i oktober 2020.

Du kan opnå en væsentlig forbedring ved at skifte, hvis du har en EPC2434, EPC3925 eller EPC3928.

Der kører stadig 17 (1,1 %) ældre routere typen EPC2434 hos medlemmerne. De kan i bedste fald overføre op til 20 Mbit frem og ca 12 Mbit retur (trådforbundet).

EPC2434 er dog nærmest umulig til trådløs, hvis du f.eks. skal streame TV og har mange enheder, da den kører 802.11g.

CopyDan Verdens TV

Se TV-program-information fra Verdens TV

Du kan bl.a. se hvilke programmer, der er med danske undertekster.

Copydan Verdens TV arbejder for rettighedshaverne til 'Kunst, Viden og Underholdning’ og på den måde adgang til de svenske, norske og tyske nabolandskanaler.

Tune Kabelnet 50 år

TKNs historie (1970)

Se Tune Kabelnets hjemmeside fra august 2002 her. Se det første oplæg til Internet fra februar 1999. Vort båndbreddeforbrug er 2000-doblet på 19 år, mens tilslutningsprisen er gået fra 6000 kr til 300 kr for Internet alene.

Tune Kabelnet
Tunehøj 22, 4030 Tune
kabelnet@tunenet.dk
(Aflyttes flere gange dagligt)